Залиште номер вашого телефону і наш менеджер зв'яжеться з Вами.
Обов'язково перевірте правильність введеного Вами номера телефону!
Шановні жителі інших країн! Будь ласка, для зворотного зв'язку залишайте номера телефонів, підключення до Viber, а також свій e-mail адресу для зв'язку.
Який би стиль ви не вважали за краще, а жіночі джинси все одно виявляться у вас через практичність і актуальність. Вони по праву вважаються класикою вуличної та повсякденної моди, а тому вибір надзвичайно широкий та різноманітний. Головних категорій цієї речі три:
Перший параметр визначає, якої форми буде низ: кліш, прямі, звужені. Другий аспект показує, як високо буде пояс. Якщо кілька років тому всі поголовно носили занижену посадку, то зараз все з точністю навпаки. Загальний силует передбачає ступінь облягання – від вільних до обтягуючих, немов друга шкіра.
Завдяки найширшому спектру варіантів на будь-який смак, ви вільні створювати образи будь-якої стилістичної спрямованості.
Цікавою родзинкою колекцій стало додавання на полиці джеггінсів: жіночі джинси у поєднанні з легінсами. Замість звичайних кнопок та змійки присутній поясний ремінь. Вони обтягують, а тому підійдуть лише струнким. Найчастіше мають на поверхні малюнок-імітацію кишень, швів та застібок. Багато хто оцінив практичність носіння за рахунок того, що вони легко заправляються у найвищі чоботи. Представлені у продажу величезним спектром відтінків: від звичних блакитних і спокійних до насичених, навіть тонів, що злегка кричать. Гармонійна комбінація виходить з туніками та топами нижче лінії стегон.
Для тих, хто втомився вирішувати проблему «що вдягнути», ми порадимо купити жіночі джинси в одному чи кількох фасонах. Ви завжди знайдете під них у гардеробі світлі сорочки, блузки, топи, майки. Обмежень немає, а головне – їх легко вписувати кожного сезону, змінюючи щільність основи пошиття та відповідні компаньйони. Щоб бути на відповідній хвилі, не втрачаючи жодного тренду, використовуйте великий каталог нашого магазину: ми додаємо новинки кожні 2-3 дні. Також користуйтеся акцією, що постійно діє, згідно з якою, при покупці двох і більше товарів одним чеком, ціна на кожен знижується з роздрібної до оптової.
У каталозі представлені різноманітні жіночі джинси. Вони комфортні, затишні, естетичні, довговічні, практичні. Не все в курсі історії їх походження, хоча вона досить цікава, почалася задовго до того, як штани здобули популярність ще в 50-х роках минулого століття.
Ще за часів середньовіччя торговці почали продавати джинсову тканину в Італії та Франції. Спочатку моделі шилися з вельветової тканини, що нагадує бавовну, вважалися виключно спецодягом для роботи. Ткачі намагалися переробити їх у комфортні варіанти, але матеріал був надто грубим, відповідним лише для практичних робочих комбінезонів. У XVII столітті їх носив лише робітничий клас, який не міг дозволити собі більш дорогі та зручні варіанти.>
Виробництво починається з середини XIX століття, коли з Німеччини до Нью-Йорка прибув Лівай Страус зі своїми братами для роботи в магазині з пошиття одягу. Через кілька років він відкрив свій магазин у самому Сан-Франциско. У цьому ж місті Лівай познайомився з кравцем на ім'я Джейкоб Девіс, який постійно купував у нього матеріал та розробляв ідею створення максимально комфортних та зручних штанів, здатних витримати навіть важку роботу та не розірватися. Вони вирішують стати партнерами та починають розробку проекту, яка полягала у посиленні кишень та застібок, використанні мідних заклепок, експериментах з різними матеріалами.
Після різних експериментів було ухвалено рішення зупинитися на тканині денім, який вироблявся у США. Початкові моделі були синього кольору, що пояснювався такою легендою: товар перевозився на кораблі, почався шторм, банки з фарбою розбилися та пофарбували штани. Щоб не викидати партію, було ухвалено рішення залишити все як є. Працівники моментально розкупили новинки, оцінивши його міцність та надійність. Інша версія наступна: Страус продавала роботягам полотняні вироби і для більшої привабливості почав фарбувати їх у синій колір. Вже після цього він познайомився з Девісом, і вони почали посилювати продукцію.
Першою в жіночі джинси одяглася Жанна д'Арк. Цей факт згадувався під час інквізиційного процесу. Слідчі не змогли довести її зносини з Люцифером і участь у єресі. Вони вирішують сконцентрувати увагу на її носінні чоловічих штанів, що було зневагою до Церкви.
У 20-ті роки ХХ століття чоловічий стиль з'явився у гардеробі дівчат. Цей час припав на Першу світову, представницям прекрасної статі було незручно працювати у сукнях та спідницях. Носіння такого одягу за межами цеху все одно вважалося поганим тоном.
У 30-х р. були випущені жіночі джинси такими компаніями, як Lee та Levis. Щоправда, цей період припав на післявоєнне відродження, до моди знову увійшли сукні та спідниці, штани забули.
У Парижі про штани згадала Габріель Бонер Шанель у 1910 році. На той момент вона була абсолютно нікому не відомим модельєром. У 1930 році фон Штенберг у фільмі «Марокко» з'являється в чоловічому смокінгу. Після прогулянки в такому костюмі в 1932 році Марлен Дітріх поліція вручила заборону на його носіння в громадських місцях.
Особливу популярність жіночі джинси набули у 70-х рр. н. Вони були визнані як елемент гардеробу - приклад, який поєднується з різними видами одягу: білими блузками, різнокольоровими сорочками, різноманітними футболками. У нашому каталозі також можна знайти джинсові комбінезони, спідниці, сукні.
Підготовка до прання включає кілька етапів:
Для прання використовуйте спеціальні екологічні засоби без додавання шкідливих компонентів, інакше жіночі джинси можуть зіпсуватися. Якщо після прання з'явився неприємний запах, запакуйте в мішечок, заморозьте (вб'ються шкідливі бактерії).