Умови обміну та повернення товару в інтернет - магазині Laluna
x

ЗАМОВИТИ ЗВОРОТНІЙ ДЗВІНОК

Залиште номер вашого телефону і наш менеджер зв'яжеться з Вами.

Передзвоніть зараз (з 9-00 до 21-00)

Обов'язково перевірте правильність введеного Вами номера телефону!

Шановні жителі інших країн! Будь ласка, для зворотного зв'язку залишайте номера телефонів, підключення до Viber, а також свій e-mail адресу для зв'язку.

пошук

кошик

Повернення та обмін

Здійснюючи замовлення в магазині Ви погоджуєтеся з нижче зазначеними правилами роботи сайту

Дана інформація не є прихованою і знаходиться у відкритому доступі на головній сторінці сайту.
Транспортні послуги з доставки товару покупцеві, так само як і повернення виробів, оплачуються окремо від вартості товару зазначеного на сайті.
З метою поліпшення контролю якості обслуговування Ваша розмова з нами може бути записана.

Умови доставки товару регулюються наступними законами України:

  • ГКУ (ст.655 – 697, ст.712)
  • ХКУ (ст.264 — 271).

Умови повернення товару:

Регулюються на підставі Закону України: «Про захист прав споживача».
Магазин інформує покупця про переміщення термінів відправки в разі виникнення дефіциту товару при технічній можливості (покупець знаходиться в зоні доступу телефонної мережі). Якщо потрібний розмір, колір, виріб на складі відсутній, йому будуть запропоновані альтернативні варіанти. У разі відмови клієнта - сума авансу буде повернута протягом 1-2 робочих днів.
Згідно договору оферти, зазначеною на сайті, для Повернення коштів Покупцеві, він добровільно надає свої персональні дані: Ім'я, Прізвище, По батькові, телефон та номер розрахункового рахунку або карту на яку буде проводитися повернення коштів. У разі відмови Покупця надавати ці дані для повернення коштів, покупець вибирає сам зручний йому варіант, попередньо компенсуючи всі фінансові і трудові витрати пов'язані з обраним нім способом повернення.
Будь ласка, зверніть увагу, що складні погодні умови, особливо взимку, так само як і інші форс мажорні обставини можуть вплинути на день відвантаження та відправлення Вашого товару.
Так само візьміть до уваги, що товари відправлені в будь-який день, після 12-00, в накладній Нової Пошти можуть відображатися наступним днем. Так само товари, відправлені в суботу після 12-00, в накладних Нової Пошти відображаються, як відправлені в понеділок. Всі ці нюанси залежать від напрямку відправленого товару і відстані його маршруту. Більш точну інформацію про терміни доставки, а також вартості доставки Вашого товару Ви можете дізнатися на сайті Нової Пошти.

Повернення або обмін товару неналежної якості (брак).

При поверненні обов'язково уточнювати номер відділення у менеджера!
Незважаючи на те, що ми ретельно перевіряємо якість товару, що відправляється клієнтам, ми допускаємо мінімальну можливість отримання Вами моделі з виробничим браком.
В цьому випадку ми обов'язково зробимо заміну товару на аналогічну модель, а в разі пересорта (Вам ненавмисно вислали іншу модель) - на коректну модель.
На жаль, зі збільшенням кількості випадків обману зі сторони недобросовісних клієнтів, які спеціально пошкоджували товар належної якості з метою його повернення, ми здійснюємо обмін по браку тільки на таку ж модель, такого ж кольору і розміру. При бажання клієнта змінити розмір або колір виробу, заміна відбувається за рахунок оплати клієнтом витрат на пересилку послуг Нової Пошти, Укр. Пошти або інших ТК.
Якщо при розпакуванні отриманого товару ви виявили модель з наявністю дефекту, Вам необхідно зробити фотографію моделі в якій буде чітко видно дефект і надіслати нам на пошту [email protected].
Будь ласка, опишіть в чому брак або невідповідність моделі, приклавши фотографії, на яких це видно. На жаль, пояснення: «мені так здається, я вважаю і т.д.» не підтверджені фотографіями, ми не можемо розглянути як претензію до ідентифікації виробу як неналежної якості. Ми зобов'язані пред'явити фабриці - виробнику виразні фотографії для компенсації транспортних витрат на заміну виробу. У разі відсутності таких фотографій, транспортні витрати по поверненню товару клієнт оплачує самостійно.
Шановні клієнти! Внесена в картку товару розмірна сітка є рекомендованою та узагальненою. Її параметри не можуть поширюватися на певні види моделей (наприклад на вироби вільного крою, крою "кажан", моделі на гумці, верхній одяг і т.д.). Будь-ласка уточнюйте усі питання, що цікавлять Вас, до покупки виробів.
Рішення про вибір розміру приймає клієнт, розмірна сітка і поради менеджерів також носять рекомендаційний характер.
Не належать до моделей неналежної якості (браку) вироби, які не "сіли" на Вас. Кожна людина, на підставі знань особливостей своєї фігури, визначає той фасон і розмір одягу, який їй підходить. Гарантувати, що вибраний Вами виріб буде сидіти, як на зразку, ми можемо тільки в тому випадку, якщо Ваша фігура повністю відповідає параметрам моделі.
До браку не належать дрібні візуальні недоліки як: плями, які легко видаляються, нитки, які стирчать, нерівні шви із внутрішньої сторони виробу, якщо незначно відрізняється малюнок принта тканини виробу, розійшлася змійка (її легко можна затиснути для відновлення працездатності), а також все інше, що не порушує загальний вигляд виробу. Відтінок кольору виробу також може залежати від налаштувань Вашого монітора або екрана смартфона і незначно відрізнятися, так як фотографії зроблені в студії під яскравим освітленням.
При зазначенні складу тканини виробу вказується найбільша складова матеріалу виробу. Наприклад: Якщо виріб складається на 80% з ангори і на 20% з іншого матеріалу, в картці товару буде вказаний матеріал "ангора". Якщо товар складається з ангори і трикотажу у відносно рівних пропорціях в картці товару буде вказано: "ангора - трикотаж". Якщо товар повністю складається з ангори, буде вказано: "ангора - 100%". Зазвичай в картці товару вказується тільки основна складова складу тканини виробу. У разі наявності у Вас алергенної реакції на певні тканини, Вам слід звернутися з детальним запитом про склад Вашої покупки.
Наявність у Вас алергії на який-небудь склад тканини не є підставою для визнання виробу як «неналежної якості».
Термін розгляду заявки на обмін товару неналежної якості: від 2 до 3 робочих днів.
Товари вислані назад за допомогою післяплати будуть повернуті, всі витрати виставлені транспортними компаніями в даному випадку, буде нести покупець. З товарів відправлених післяплатою, в разі відмови клієнта забрати їх з поштового відділення, буде додатково віднята комісія з попередньої оплати в розмірі повної вартості транспортування товару туди-назад за вказаною вартістю транспортної компанії.
ВАЖЛИВО: Нова пошта не повертає товар «автоматично» після Вашої відмови його забрати, тому в даному випадку кур'єр повинен додатково виїхати в відділення Нової пошти для заповнення бланка на повернення. Обов'язково повідомте нам, якщо Ви не забрали товар, написавши на пошту [email protected] або залишивши запит на зворотний дзвінок на сторінці сайту. У разі несвоєчасного інформування про Вашу відмову забрати посилку, всі додаткові витрати пов'язані із зберіганням товару на складі Нової Пошти, Укр. Пошти та інших транспортних компаній будуть відняти з суми передоплати.

Повернення або обмін товару належної якості.

Приклади товару належної якості:

Відтінок кольору відрізняється від того, яким Ви бачите його на фотографії. Враховуйте будь ласка, що багато фотографії зроблені в студії під досить яскравим освітленням, так само на відтінки кольору впливають налаштування Вашого монітора. Одна і та ж фотографія при різних настройках екрану може мати абсолютно різний відтінок кольору. Основа кольору повинна залишатися зазначеної.
Принт малюнка може мати незначну відмінність від наданих на фотографіях.
Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти товар належної якості на інший товар або повернути гроші за вирахуванням вартості транспортних витрат в наступних випадках:
  • з моменту покупки пройшло не більше 14 днів;
  • товар не використовувався;
  • збережений товарний вигляд товару, його споживчі властивості, всі бирки, ярлики і т.д .;
  • покупцеві відомі правила експлуатації отриманого товару.
  • в разі, якщо покупець не знайомий з правилами експлуатації отриманого виробу, він звертався для роз'яснення умов та правил використання товару.
  • Покупець не має права повернути товари, перелік яких зазначений в Постанові Кабінету Міністрів України
  • Термін розгляду заявки на повернення товару належної якості: 2-3 робочих дня.
  • При поверненні обов'язково уточнювати номер відділення у менеджера!
Повернення або обмін товару належної якості здійснюється за рахунок покупця включаючи комісію банку за переказ грошових коштів.

Способи повернення товару належної якості.

Варіант 1: Заміна розміру або кольору.

Клієнт має право замінити розмір або колір моделі на інший за умови:

Потрібний розмір вказаний в картці товару і є в наявності.

Клієнт оплачує послуги ТК «Нова Пошта» або Укр. Пошти з пересилання товару туди-назад.

Варіант 2: Обмін товару на інший товар.
Клієнт може замінити товар, що не підійшов йому, на будь-який інший на і будь-яку суму (меншу, рівну, більшу ) від раннє сплаченої. Всі транспортні витрати Нової Пошти або Укр. Пошти несе покупець.

При заміні виробу на два будь-яких інших - транспортні витрати оплачує магазин.

Варіант 3: Повернення коштів за товар належної якості на картку покупця:
  • При роздрібному замовленні: клієнт оплачує послуги Нової Пошти або Укр.Пошти.
  • При оптовому замовленні: клієнт оплачує послуги Нової Пошти або Укр. Пошти. Залишені вироби перераховуються за роздрібною ціною з поверненням залишку на рахунок покупця.
  • Клієнт має право скористатися будь-яким іншим способом повернення виробів, сплативши всі витрати з доставки.
  • При здійсненні повернень, всі фінансові взаєморозрахунки відбуваються виключно поштою, яка зазначена на головній сторінці сайту для документального підтвердження умов повернення.
Варіант 4:  (рекомендований)

Ми є виробниками постільної білизни високої якості. Ми рекомендуємо Вам обміняти виріб, який Вам не підійшов, на нашу постільну білизну з додатковими бонусами:

  • Відправка білизни буде здійснюватися за наш рахунок.
  • Ви отримаєте додаткову знижку в 100 гривень на кожен комплект.
Шановні клієнти! При поверненні товару належної якості транспортні витрати Нової або Укр. Пошти вираховуються в повному обсязі за обидві сторони відправки. Безкоштовна доставка до клієнта при 100% передоплаті залишається тільки в тому випадку, якщо клієнт залишає виріб у себе.
Після ознайомлення з цим розділом, будь ласка, надішліть на пошту  [email protected] запит на повернення в довільній формі із зазначенням причини повернення моделі.
При поверненні обов'язково уточнювати номер відділення у менеджера!
Після отримання відповіді від менеджера про прийом Вашої заявки на повернення або обмін, Вам слід вислати модель за адресою, вказаною менеджером і також вкажіть в листі номер накладної на отримання товару, що повертається. У разі повернення грошових коштів обов'язково вкажіть номер картки банку на який буде зроблено повернення коштів.
Примітка: Зверніть увагу, що повернення грошових коштів (за вирахуванням вартості транспортних витрат) буде здійснюватися тільки на ту платіжну картку, звідки і був здійснений платіж.
Термін повернення грошових коштів в нашому магазині: 2-4 робочих дні після отримання виробу назад (згідно із Законом України - до 7 днів)

Повернення і обмін товару зшитого на замовлення.

Відповідно до закону України будь-який товар зшитий на замовлення поверненню або обміну не підлягає.
Однак, навіть в цьому випадку, ми йдемо нашим покупцям назустріч і пропонуємо замінити товар, зшитий на замовлення, на 3 інші будь-які моделі або на 2 комплекта постільної білизни.
Дані вироби відзначаються в картці товару фразою "під замовлення"
У разі, якщо клієнт повертає вироби, які він вибрав на заміну, йому повертається назад виріб виготовлений на його індивідуальне замовлення.

Приємні бонуси нашим клієнтам:

У разі, якщо Ви зробили оптове замовлення, і якогось із замовлених Вами товару немає в наявності, то ціна залишається оптовою на всі інші моделі, навіть якщо це одна одиниця.
У разі затримки відправлення товару більш, ніж на 5 днів з моменту оплати, клієнт має право попросити БЕЗКОШТОВНУ доставку навіть при частковій оплаті замовлення.
Незважаючи на закони України, які дозволяють нам не здійснювати обмін і повернення виробів зшитих на замовлення, ми пропонуємо нашим клієнтам обміняти їх на інші моделі.
Ми налаштовані на довгострокову співпрацю з Вами, тому ЗАВЖДИ постараємося знайти позитивне рішення Вашого питання. Продаж через інтернет включає в себе ризики того, що Вам може не сподобатися тканина, фасон або інші нюанси, хоча до цього ми можемо отримати безліч позитивних відгуків про ті ж самі вироби. Ми впевнені, що обов'язково підберемо для Вас те, що Ви шукаєте і за найвигіднішою для Вас ціною.
Ми - такі ж люди, як і Ви.
З повагою, колектив La Luna